Essie: Angora Cardi, Funny Face & Super Duper Topcoat

DSC_0850

Sinds een paar maanden heb ik de Di in Kortrijk helemaal ontdekt. Ik spendeer er veel te veel tijd en geld en zwijmel weg bij de grote make-up collectie. Onlangs was er een actie waarbij je een gratis topcoat kreeg bij aankoop van twee Essie lakjes. Ik was al een tijdje benieuwd naar de Super Duper Topcoat en besloot twee lakjes in mijn winkelmandje te gooien en voor jullie te reviewen. Benieuwd?

DSC_0854

Ik nam volgende lakjes mee naar huis: Angora Cardi, Funny Face en de Super Duper Topcoat.

Op alle foto’s draag ik twee laagjes nagellak.

Essie Funny Face

DSC_0867

DSC_0869

DSC_0914

Funny Face is allesbehalve een herfstkleur. Het is een heerlijk, felroze kleurtje waar ik onwijs vrolijk van word. Ik ben sowieso gek op dit soort tinten, dus dit is een goeie aanvulling aan mijn collectie.

Essie Angora Cardi

DSC_0862

DSC_0861

DSC_0877

DSC_0865

Deze is daarentegen wel een ideale herfstkleur. Essie omschrijft het als een oudroze kleur. Zelf vind ik het meer een paarse/bordeauxachtige kleur. Speciaal!

Essie Super Duper Topcoat

DSC_0870

DSC_0873

DSC_0875

De sneldrogende formule voorziet je nagels van een hoogglans finish en versterkt ze. Daarnaast beschermt hij je nagels tegen splijten.

Ik gebruik deze al enkele weken en hij is echt onmisbaar geworden. De Super Duper topcoat droogt razendsnel en geeft een mooie glans.

Nagellak blijft ook veel langer zitten met deze topcoat. Normaal chipt nagellak al na drie dagen. Deze van Essie haalt vlot vijf dagen zonder chippen.

DSC_0880

Ik ben alvast heel blij met mijn aankoopjes. Ze lakken als een malle, werken fijn en de houdbaarheid is top. Dankzij het brede kwastje kan je je nagel in een veeg voorzien van een kleurtje. Werkt als een droom!

Ook zonder topcoat drogen de Essie lakjes snel. Binnen enkele minuten kan je alweer aan de gang.

Het enige nadeel dat ik kan bedenken is de prijs. De lakjes zijn best duur. Normaal betaal ik niet meer dan € 10 voor nagellak. Langs de andere kant krijg je natuurlijk een lakje van topkwaliteit in ruil.

Essie nagellak is te koop bij Kruidvat en Di voor € 12,99.

Wat vind je van mijn aankoopjes? Heb jij veel Essie lakjes in je collectie? Laat maar weten bij de comments!

Liefs

Birgit x

7 thoughts on “Essie: Angora Cardi, Funny Face & Super Duper Topcoat

  1. Ik vind vooral Funny Face erg mooi, het lijkt heel erg op Watermelon die ik afgelopen zomer echt superveel gedragen heb. Ik ben echt Essie fan en heb er redelijk wat lakjes van, wat je ook op mijn blog kan terugvinden. Gelukkig zijn ze in Nederland een fractie goedkoper, maar €9,99.

Geef een reactie

