Catrice Ultimate Stay Lipsticks

DSC_0061

De laatste assortimentsvernieuwing van Catrice bracht een nieuwe lijn lipsticks met zich mee. Ik ben sowieso dol op hun lipsticks, dus ik stond te popelen om ze te proberen. Bij het horen van de beloftes van Catrice droomde ik alvast helemaal weg. Mat, velvet finish, toppigmentatie? Yes please. Benieuwd of ze dit kunnen waarmaken? Ik laat het graag aan jullie zien! Kijk je mee?

Jammer genoeg zijn deze Ultimate Stay lipsticks enkel te koop in een Kruidvat met een extra Catrice schap. Benieuwd waar je een Kruidvat met extra schap kan vinden? Hier vind je alvast een overzicht met alle winkels.

Ik nam de kleuren 020 All That She Wants en 060 Floral Coral mee naar huis. In totaal zijn er twaalf kleuren verkrijgbaar.

♥ 010 Goldy Brown

♥ 020 All That She Wants

♥ 030 Wood You Love Me

♥ 040 NUDEtrition

♥ 050 Mauve Your Lips

♥ 060 Floral Coral

♥ 070 Plum & Base

♥ 080 PassionRed

♥ 090 IrrCoralblyPink

♥ 100 Red Red Shine

♥ 110 Red Side Story

♥ 120 Looks Like Coral!

DSC_0050
De lipsticks komen in een chique, matte, zwarte huls. Een heel andere verpakking dan we van Catrice gewend zijn. Ook het merk is dit keer niet in de lipstick gegraveerd.

DSC_0064

De nieuwe verpakking heeft natuurlijk ook gevolgen voor de vorm van de lipstick. Hij heeft geen puntje, maar is simpelweg schuin afgesneden.

DSC_0054

Wat zegt Catrice over de Ultimate Stay Lipsticks?

Intense kleuren met een trendy satin finish. De hoog gepigmenteerde, langhoudende textuur biedt een perfecte dekking zonder de lippen uit te drogen. .

DSC_0056

Het eerste wat me opviel bij het fotograferen van de lipsticks was de geur. Er komt een heerlijke vanilleachtige geur vanaf.

Floral Coral

2014-11-221

Floral Coral zou ik niet bepaald omschrijven als een koraalkleur. Ik vind het meer een oudroze kleur. Dit soort tinten zijn mijn absolute favoriet!

All That She Wants

2014-11-222

All That She Wants is een volwassen, classy bruine/oudroze kleur. Heerlijke lipstick voor het najaar!

DSC_0072

Ik ben alvast heel erg tevreden over deze lipsticks! De pigmentatie is top, ze brengen makkelijk aan, kruipen niet in de lijntjes en drogen je lippen niet uit ondanks de semmi-matte finish.

De houdbaarheid vind ik best oké. Ze blijven gemakkelijk een paar uur zitten, maar vragen wel wat bijstiften na een kleine maaltijd. Geen probleem dankzij die heerlijke vanillegeur.

DSC_0049

Zoals ik al zei zijn er twaalf kleuren beschikbaar in deze lijn. Voor ieder wat wils dus! Ik ga zeker nog eens een kijkje nemen bij de andere kleuren.

Jammer dat de prijzen van de Catrice producten alsmaar hoger worden. Nog altijd budget, maar toch een pak minder budget dan vroeger. Toch zijn deze lipsticks het zeker waard.

De Ultimate Stay Lipsticks zijn te koop bij Kruidvat voor € 4,99.

Wat vind jij van deze Ultimate Stay lipsticks? Heb je ze al gespot bij een Kruidvat in je buurt?

Liefs

Birgit x

10 thoughts on “Catrice Ultimate Stay Lipsticks

Geef een reactie

