10 Random Favourites

Dit is een van mijn favoriete artikelen op andere blogs. Heerlijk om iemands favorieten te leren kennen. Wat vinden ze leuk, waar kunnen ze niet zonder? Vandaag deel ik met jullie mijn 10 random favourites. Deze had ik zelf nog nooit gemaakt, dus daar brengen we vandaag verandering in!

 1 Dove Hair Therapy Nutritive Solutions Nourishing Oil Care

DSC_0124

Deze van Dove zag je beide al eens voorbijkomen in een emptiespost. Het zijn alletwee heuse lifesavers voor mijn haar. Hoe langer het wordt, hoe meer mijn haar te verduren krijgt. Vooral nu in de gure herfst- en wintermaanden. De conditioner is onwijs voedend en gebruik ik om de drie dagen. In de winter gebruik ik de spray dagelijks. Hij maakt mijn haar terug doorkambaar en haalt klitten probleemloos weg.

2 Batiste Droogshampoo

DSC_0099

Droogshampoo zie je vaak voorbijkomen in mijn empties post. Ik heb van nature haar dat snel vet wordt en dus is droogshampoo onmisbaar voor mij. Vooral de XXL volume is een grote favoriet.

3 Mijn Sony Xperia Z

DSC_0105

Dit schatje heb ik bijna een jaar in mijn bezit en ik kan echt niet meer zonder. Hij is best wel groot, waardoor ik constant de vraag krijg of ik mijn tablet bijheb. Niet dus! Het grote scherm went echter razendsnel. Ik zou niet meer terugkunnen naar een “normaal” formaat.

4 Warmwaterkruik

DSC_0140

Deze ziet er niet bepaald sexy of hip uit, maar is zo onmisbaar. Ik ben gezegend met twee ijsklompen en dus rust deze elke nacht trouw aan mijn voeten. Gedaan met uren wakker liggen, omdat mijn voeten te koud hebben. Vanaf nu slaap ik als een roosje met mijn kruik.

5 Sjaals

DSC_0126

Ik ben een echt sjaalmeisje en vooral nu bij dit weer kan ik mijn hart ophalen. Hoe fluffiger, hoe liever. Deze twee zijn grote favorieten. Ik kan ze met alles combineren en draag ze dan ook constant.

6 Essence All About Matt! Fixing Compact Powder

DSC_0109

Ik heb over het algemeen een drogere huid, maar desondanks gaat mijn T-zone altijd glimmen gedurende de dag. Tot ik dit poeder ontdekte. Hij houdt mijn gezicht mat en dat de hele dag lang. Van de witte kleur zie je gelukkig niks terug op je gezicht. Ik kocht hem bij Kruidvat voor een kleine €3. Een echte budgettopper dit!

7 Sloffen

DSC_0117

Koude voeten vragen om warm schoeisel. De laatste dagen leef ik dan ook in deze pantoffels. Warm, schattig en comfortabel. Wat wil een mens nog meer? Ik kreeg ze ooit cadeau van mijn moeder, maar ze komen van de Brantano.

8 Essie Super Duper Topcoat

DSC_0110

Deze topcoat zag je al voorbijkomen in een blogpost zaterdag. Ik ben er echt helemaal blij mee. Sinds ik deze heb lak ik mijn nagels terug elke week. Meer hoeft niet, want dankzij deze Super Duper topcoat blijft nagellak gemakkelijk een week zitten. Hij heeft z’n naam alvast niet gestolen.

9 Saint Amand water

DSC_0112

Ik was nooit echt picky op het gebied van water. Alles ging er bij mij vlotjes in. Tot ik dit water ontdekte in het ziekenhuis. Ik was onmiddellijk om. Toen ik terug naar huis mocht smokkelde ik stiekem de rest van de flessen mee naar huis. In België heb ik het nog niet gevonden in de winkel, maar gelukkig verkopen ze dit godendrankje vlak over de grens in Frankrijk.

10 The Balm Instain Blush Argyle

The Balm

Dit was mijn eerste product van The Balm maar zal zeker niet het laatste zijn. Ik werd helemaal verliefd op hun schattige verpakkingen en leuke producten. Het is een ietsje duurder merk, maar de kwaliteit is top. Argyle is een heerlijke, poederroze kleur. Heel lieflijk. Het pigment knalt ervan af.

Mijn volgende aankoop van The Balm wordt ongetwijfeld Fratboy of een van de leuke lipsticks.

Dit waren mijn 10 random favourites. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een kijkje te nemen naar mijn favoriete producten.

Zitten er producten tussen die ook bij jouw favorieten horen? Of ben je nieuwsgierig naar een van mijn favorieten? Laat maar weten bij de comments!

Liefs

Birgit x

6 thoughts on “10 Random Favourites

Geef een reactie

