Blogmas 2014

Blogmas

Hey, allemaal! We zijn de 30ste november vandaag en Kerst komt met rasse schreden dichterbij. Ik ben dol op de jaarlijkse Vlogmas traditie van verschillende YouTubers en besloot dit jaar de bloggerseditie te doen, nl. Blogmas.

Het doel is om elke dag te bloggen tot Kerst. Het dagelijks bloggen gaat me de laatste tijd sowieso verrassend goed af, dus heb ik besloten om elke dag een kerstgerelateerd artikel online te gooien.

Mijn diary behoud ik wel. Gewoon, omdat ik het leuk vind om te doen en jullie blijkbaar om te lezen.

De planning is al grotendeels opgesteld, dus verwacht jullie maar aan veel leuke Kerst DIY’s, inspiratie, heerlijke recepten en zo veel meer. Moest je zelf nog een tof idee of een prangend verzoekje hebben, mag je dat altijd laten weten in de comments ;D.

Na Kerst is het nog niet helemaal voorbij, want ik voorzie nog een paar after Christmas artikelen.

Dit jaar wordt mijn eerste Blogmas en ik kijk er onwijs naar uit! Hopelijk jullie ook!

Moest je nu toevallig wildenthousiast worden van mijn idee, dan nodig ik je uit om gezellig mee te doen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! ;D

Geniet van jullie zondag! ❤

Liefs

Birgit x

4 thoughts on “Blogmas 2014

Geef een reactie

