Blogmas #3: Mini Christmas Shoplog Hema, Di & Kruidvat

DSC_02088

Vandaag heb ik een shoplog voor jullie! Zie je hier wel vaker voorbij komen, maar vandaag toon ik jullie al mijn Kerstaankopen van de afgelopen weken. Benieuwd naar wat ik allemaal kocht?

Hema

Bij de Hema kocht ik bruin cadeaupapier, leuke naamkaartjes en dit touw. Dit jaar wil ik mijn cadeautjes verpakken in 1 thema. Staat zoveel leuker onder de kerstboom. Ik heb me trouwens moeten inhouden in de Hema, want ze hebben zoveel leuke dingen. Echt een aanrader!

DSC_0261

2014-12-01 Di

Dit is niet echt een kerstaankoop, maar is te leuk om niet te laten zien. Di had een promotie waarbij je 25% korting kreeg op The Balm producten. Fratboy stond al een tijdje op de wishlist en is er nu eindelijk van. Er komt nog een review, maar ik ben er alvast heel blij mee. Ik kreeg er trouwens een gratis spiegeltje bij.

2014-12-011

Deze kerstkaarten kocht ik stiekem al half november mét speciale kerstzegels. Het liefst van al zou ik ze begin december al op de post doen, maar voorlopig hou ik me nog even in. Voor 10 stuks betaalde ik €2. De laatste jaren koop ik steevast kerstkaarten in het Kruidvat. Ze hebben echt een leuke selectie.

DSC_0211 DSC_0222 DSC_0223 DSC_0226

Dit magazine kreeg ik van mijn lieve oma. Ze heeft een abonnement op Libelle en elk seizoen krijg je er een superleuk boekje bij boordevol inspiratie. Niet alleen leuk om te doorbladeren, maar staat nog eens leuk op de salontafel ook.

Dit waren al mijn Kerstaankoopjes! Hopelijk vond je het leuk om te zien!

Ben jij al in de Kerstsfeer of ben je al volop Kerstversiering aan het inslaan? Laat het vooral even weten bij de comments!

Liefs

Birgit x

6 thoughts on “Blogmas #3: Mini Christmas Shoplog Hema, Di & Kruidvat

Geef een reactie

