Blogmas #6: My Christmas Wishlist

Hey, allemaal! De werkweek zit er eindelijk op en vandaag kun je –als het goed is- genieten van je welverdiende rust. Ondertussen zit ik al aan mijn 6de Blogmas post, stel je voor! Mijn familieleden vragen sinds kort massaal wat ik graag voor Kerst wil, dus besloot ik gewoon een wishlist te maken en deze met jullie te delen. Kijk je mee?

Ik verwacht natuurlijk niet om dit allemaal te krijgen. Het is een leuke inspiratiepost en ik heb me dan ook helemaal laten gaan.

wishlist

  1. Paper Rhino Folding Kit van AssembliShop bij Etsy
  2. Chloé Signature Eau de Parfum bij o.a. Ici Paris XL
  3. Flip Clock bij Clock3
  4. Emma tas bij My New Bag
  5. Blond Amsterdam Blondelicious Theeset – 17-delig bij Bol
  6. Yankee Candle Snow in Love
  7. Retro watch goud bij Loavies
  8. Could Be Vodka bidon bij ModeMustHaves
  9. Light Brown Fluffy Hooded Ears Onesie bij New Look

Dit was mijn wishlist. Hopelijk heb je er wat inspiratie uit kunnen halen!

Wat staat er op jouw Kerstwishlist? Laat maar iets weten bij de comments!

Liefs

Birgit x

5 thoughts on “Blogmas #6: My Christmas Wishlist

Geef een reactie

