Blogmas #7: Christmas Wrapping

DSC_05766

Hey, allemaal! Alvast een fijne zondag gewenst! Dinsdag zag je al mijn cadeautips langskomen voor vrouwen. Deel twee voor mannen komt er gauw aan, beloofd! Kerst gaat nu eenmaal hand in hand met cadeautjes geven. Vandaag toon ik jullie hoe je ze leuk kan verpakken. Het oog wil natuurlijk ook wat. Kijk je mee?

DSC_0534

Mijn cadeaupapier zag je al voorbij komen in de shoplog van woensdag. Het papier komt van de Hema en vond ik geheel toevallig bij het kaftpapier.

DSC_0545 DSC_0548

Het eerste cadeautje was horror om te verpakken. Deze hield ik redelijk eenvoudig. Gewoon wat wit touw en een leuk naamkaartje. Deze vind je trouwens ook in de Hema. In een pakje heb je meerdere kleuren.

DSC_0558 DSC_0559 DSC_0560

Ook bij het tweede cadeautje ging ik aan de gang met het witte touw. Ik versierde ze met leuke kerststickers en een naamkaartje uit een oude Libelle. De naamkaartjes kun je trouwens ook perfect zelf maken of google even voor leuke templates.

DSC_0561 DSC_0562

Dit is toch een van mijn persoonlijke favorieten. Een witte strook papier in het midden, een leuk lintje en naamkaartje.

DSC_0564 DSC_0565 DSC_0567

Zo’n langwerpige verpakking vond ik schreeuwen om een strikje. Staat heel leuk onder de boom. De onderkant voorzag ik van een kerststicker en leuk naamkaartje.

DSC_0569

Dit lint zat ooit om een cadeau dat ik zelf kreeg. Ik hou ervan om die te bewaren en dan gewoon te hergebruiken. Het naamkaartje paste er perfect bij.

DSC_0585DSC_0584

Ik hou niet zo van rood, maar deze vind ik heel leuk geworden. Het touw haalde ik bij Hema -waar anders- en deze draaide ik een paar keer rond het pakje. Leuke sticker erop met bijpassend naamkaartje en you’re good to go.

In plaats van naamkaartjes kan je ook de naam op het pakje schrijven met vloeibare Tipp-Ex.

Hopelijk vond je het leuk om te zien!

Ben jij al begonnen met je kerstaankopen en hoe verpak jij cadeautjes? Laat het vooral even weten!

Liefs

Birgit x

 

4 thoughts on “Blogmas #7: Christmas Wrapping

Geef een reactie

