Blogmas #10: Essence Come To Town Kerstcollectie

DSC_0586 - kopie

De leuke limited editions vliegen je om de oren de laatste tijd. Momenteel ligt de Kerstcollectie van Essence ‘Come To Town’ in de rekken. Als je er nog iets van wil scoren is het nu echt het moment! Vandaag review ik de twee nagellaksets en een lipstick. Kijk je mee?

DSC_0593 - kopie DSC_0594

De nagellaksetjes komen in een uiterst schattige giftbox. Ideaal om cadeau te doen aan een vriendin of gewoon lekker aan jezelf. Elk setje bevat twee gewone nagellakkleuren en een special effect topcoat voor een feestelijke finish tijdens de feestdagen.

Op alle foto’s heb ik twee laagjes nagellak.

01 Naughty or nice?

DSC_0589DSC_0597

In het eerste setje vind je een rode en paarse lak en een gouden topcoat. De flesjes bevatten 6 ml lak en zien er enorm schattig uit. Jammer genoeg hebben de lakjes geen naam gekregen.

2014-12-04

Lakje nummer een is een frisse, rode kleur. Bij deze kleur denk ik niet echt aan Kerst. Ik zou hem eerder tijdens de zomer dragen. Desondanks toch een mooi kleurtje.

Daarnaast zie je het resultaat met de topcoat. Hij bevat verschillende soorten gouden glitters. Mooi, maar niet heel erg speciaal.

2014-12-041

De paarse kleur is een mooie, warme lak. Mijn persoonlijke favoriet uit dit setje.

02 Got my list?

DSC_0376 DSC_0605

Het tweede setje bevat een frambooskleur, een kerstboomgroen lakje en een zilveren topcoat.

2014-12-042

2014-12-043

Lipstick Wrapped in Pink

DSC_0607 DSC_0608 DSC_0609 DSC_0611

In de collectie zitten er ook twee lipsticks. De rode kleur trok me niet zo, maar deze had onmiddellijk mijn volle aandacht. Wrapped in Pink is een donkerroze, paarse tint. Best een opvallende kleur en origineler dan de gemiddelde kerstrode tint.

2014-12-044

Wauw, wat is deze lipstick gaaf! Het pigment knalt ervan af.

Ik ben sowieso fan van de Essence lipsticks en ook deze stelt me niet teleur. Prachtige kleur, topkwaliteit en dit alles voor een klein prijsje.

DSC_0601

Heb jij al iets kunnen scoren van de Come To Town collectie en wat vind je van mijn items?

Liefs

Birgit x

7 thoughts on “Blogmas #10: Essence Come To Town Kerstcollectie

Geef een reactie

