Blogmas #13: My Christmas Decorations

Je zag het misschien al in mijn post van maandag. Vorige week ging ik aan de gang met mijn kerstboom. Ondertussen is mijn volledige living ondergedompeld in de kerstsfeer en liggen de cadeautjes klaar onder de boom. Vandaag deel ik graag al mijn kerstdecoraties met jullie! Benieuwd?

DSC_0717 DSC_0718 DSC_0720 DSC_0723 DSC_0725 DSC_0726 DSC_0732 DSC_0735 DSC_0736 DSC_0742 DSC_0744 DSC_0747 DSC_0750

Dit jaar pakte ik het anders aan. Ik besloot het heerlijk eenvoudig te houden. Ook mijn boom is klein en schattig. Na een jaar vol renovaties en operatieleed was ik daar wel aan toe. Vorig jaar ging ik voluit met slingers en kerstballen in alle kleuren van de regenboog. Een minimale Kerst dus dit jaar, maar ik hou er wel van.

De meeste decoraties leen ik van mijn moeder, dus geen idee van waar ze komen sorry!

Wat vind jij van mijn decoraties? Ben jij wild gegaan met de kerstversiering of staat je boom überhaupt nog niet? Ik ben heel erg benieuwd!

Liefs

Birgit x

7 thoughts on “Blogmas #13: My Christmas Decorations

  1. Wat leuk! Bij jou zit de sfeer er echt al goed in! 🙂

    Mocht je het leuk vinden: je kunt op mijn blog super fluffy eenhoorn pantoffels winnen! Je kunt ‘m een paar artikelen terug vinden of klikken op de categorie ‘winacties’ in de rechterzijbalk!

Geef een reactie

