Blogmas #14: Heerlijke tafelinspiratie voor Kerst

Een van mijn favoriete dingen om te doen is mensen uitnodigen voor een etentje. Heerlijk vind ik dat! Het koken kan soms best stresserend zijn, maar de tafel decoreren is pure ontspanning voor mij. Jammer genoeg organiseer ik geen kerstetentje dit jaar, maar dat is natuurlijk geen reden om geen inspiratie te gaan opdoen op het wereldwijde web. Die deel ik vandaag graag met jullie.

tafel1

123

tafel2

456

tafel3

789

tafel4

101112

tafel5

131415

Naamkaartjes

Ook met je naamkaartjes kan je helemaal losgaan. Gaande van een rendier tot een takje met de naam erop. Ook leuk voor de gasten om mee te nemen naar huis.

naamkaartjes

12345

Servetten

Hetzelfde gaat op voor de servetten. Alles kan en alles mag! Schuif eens de papieren exemplaren opzij en ga voor stoffen servetten. Het kan zo leuk staan op de feesttafel.

servet1

123

servet2

456

Hopelijk heb ik je wat kunnen inspireren met deze post en heb je volop ideeën kunnen opdoen voor je kersttafel.

Organiseer jij dit jaar een kerstetentje of ben je vooral uitgenodigd bij andere mensen?

Laat het vooral even weten!

Liefs

Birgit x

4 thoughts on “Blogmas #14: Heerlijke tafelinspiratie voor Kerst

Geef een reactie

