Blogmas #21: DIY Christmas Banner + Update

Banner

Hey, allemaal! Long time no blog. Het voelt als een eeuwigheid, terwijl het maar een paar dagen geleden is. De afgelopen dagen is er een wervelwind door mijn leven geraasd. Dinsdagnacht werd ik geveld door een voedselvergiftiging en kreeg ik het nieuws dat een van mijn beste vriendinnen waarschijnlijk een spierziekte heeft. Er speelden nog wat andere dingen op de achtergrond, maar ik ga liever niet teveel in detail. Sorry! De storm is eindelijk wat gaan liggen en vandaag deel ik met jullie deze DIY. Ik kon Blogmas niet beëindigen zonder een laatste knutselprojectje. Kijk je mee?

DSC_0798

Wat heb je nodig?

♥ Perforator

♥ Touw

♥ Karton

♥ Geprinte letters

♥ Lijmstick

DSC_0801

Ik koos voor de tekst ‘Joy’. Lekker kort, maar toch feestelijk. Ik typte het in Word en printte het vervolgens uit in de vorm van een driehoek. Met de vorm en grootte kan je spelen en variëren.

DSC_0800

Gum de potloodresten uit.

DSC_0802

Daarna knip je het karton uit. Ietsje groter dan de witte driehoekjes.

DSC_0804

Vervolgens kleef je de witte driehoekjes erop. Het karton zorgt voor een leuk contrast.

DSC_0805

Tenslotte maak je gaatjes in het vlagje met de perforator.

DSC_0806 DSC_0807

Draad erdoor.

DSC_0811

Tadaa! Helemaal klaar! Dit plekje miste nog iets en deze banner vult de leegte perfect op. Het is een simpel, leuk en snel projectje. Ideaal voor de kerstvakantie.

Hopelijk vond je het leuk om te zien en heb ik je wat kunnen inspireren.

Nogmaals sorry voor mijn afwezigheid! Ik heb het bloggen en jullie allemaal van harte gemist! ♥

Geniet alvast van jullie zondag!

Veel liefs

Birgit x

6 thoughts on “Blogmas #21: DIY Christmas Banner + Update

  1. Wat vervelend om te horen dat je voedselvergiftiging had… gaat het wat beter met je? En ook nog vervelend nieuws van je vriendin! 😦 wel leuke diy zeg!!! 🙂 simpel en toch heel gaaf om te doen! 😀
    Jii ook hele fijne zondag! X

  2. Wat vervelend van de voedselvergiftiging en ook als je zulk nieuws over je vriendin hoort.. Hartstikke logisch dat je even niet blogt. Doe maar rustig aan de komende tijd.. Wel een leuke DIY
    Liefs Nathalie

Geef een reactie

