Blogmas #23: The December Tag + My Christmas Playlist

DecemberTag2

December is by far de gezelligste maand van het jaar. De bijhorende tag kon natuurlijk niet ontbreken tijdens de laatste dagen van Blogmas. Daarnaast deel ik met jullie mijn Christmas playlist. Benieuwd naar mijn favoriete kerstlook, -liedjes en mijn onmisbare winteritems? Lees dan snel verder.

Wat vind je het leukste aan de maand december?

De gezelligheid die overal heerst. Overal om je heen zie je sfeerlichtjes, geurkaarsen en kerstmarkten met allerlei lekkers. Daarnaast is het ook gewoon heerlijk om je op de bank te nestelen met een dekentje op je en de kaarsjes aan. Tenslotte zijn mensen gewoon liever voor elkaar in december.

Wat is jouw favoriete parfum om met de feestdagen te dragen?

De laatste tijd ben ik helemaal hooked aan Femme van Boss.

Welke 3 producten mogen niet ontbreken deze maand?

Eerst en vooral Lipscrub. Echt onmisbaar voor mij tijdens de koude maanden. Die van Lush zijn favoriet! Daarnaast kun je in December niet zonder een knallipstick -hoeft niet per se rood te zijn- en een leuk glitterlakje.

Wat is je favoriete meest glitterende product?

De Crushed Crystals van Catrice zijn mijn nieuwe favoriet. Ik kan er werkelijk uren naar kijken. Morgen komt de review trouwens online, dus stay tuned.

Wat is je favoriete kerstversiering?

De kerstlampjes! Het maakt dat knusse gevoel helemaal compleet.

Van welk snoepgoed ga je veel te veel eten deze maand?

Niet echt snoepgoed, maar wel taart! Ik ben dol op de kersttaart van mijn lokale bakkerij. Jammer genoeg maar een keer in het jaar te koop, want het is een heuse kerststronk, dus ik neem het ervan momenteel.

Wat is je ultieme kerstlook?

Die heb ik eigenlijk niet. Kerstavond ga ik sowieso voor een smokey eye met felle lipstick op en glitternagellak. Kerstdag zelf mag het allemaal wat eenvoudiger met enkel wat eyeliner en een lipstick.

Wat is je favoriete kerstnummer?

Cold December Night van Michael Bublé en op de tweede plaats Mariah Carey met All I Want For Christmas. Het leek mij wel leuk om dit jaar zelf een Christmas Playlist samen te stellen dus die vind je hieronder. Alvast veel luisterplezier gewenst!

Wat hoop je dat de Kerstman je geeft dit jaar?

Stiekem hoop ik op een horloge of een onesie. Bij mijn meme krijg ik sowieso parfum, want die  mocht ik zelf gaan uitkiezen ;D.

Wat is je favoriete kerstfilm/serie?

Mijn favoriete kerstfilm is en blijft Elf. Op een tweede en derde plaats vind je Home Alone 1 en 2.

De feestdagen draaien om liefde voor je medemens. Wil je iemand een shout out geven?

Eerst en vooral iedereen die mijn blog bezoekt. Jullie maken het zo leuk om te doen en toveren elke dag een lach op mijn gezicht. Daarnaast sowieso mijn familie en vrienden. Ik ben gezegend met een paar lieve mensen in mijn omgeving en daar ben ik onwijs dankbaar voor. Dus dankjewel! ♥

Dit waren mijn antwoorden op de december tag. Hopelijk vond je het leuk om te lezen. Neem hem vooral over op jouw blog!

Liefs

Birgit x

7 thoughts on “Blogmas #23: The December Tag + My Christmas Playlist

Geef een reactie

