Blogmas #24: Catrice Luxury Lacquers Million Brilliance

DSC_0009

Ik was nog op zoek naar een leuk lakje voor de feestdagen. In de winkel vielen mijn ogen onmiddellijk op deze van Catrice uit de Luxury Lacquers Million Brilliance lijn. Kerst en glitter gaan natuurlijk hand in hand. Benieuwd of ze fijn werken? Lees dan snel verder.

DSC_0013

De verpakking vind ik alvast een topper. Helemaal anders dan de gewone Catrice lakjes. Andere blogs leerden me dat je de dop kan af doen zodat er een handzamere dop tevoorschijn komt. Slim van Catrice!

DSC_0015

Ook het kwastje is heerlijk breed en voorziet je nagels in een keer van een kleurtje.

Op alle swatches draag ik twee laagjes lak.

Catrice Million Brilliance 06 Bronze Upon A Time

DSC_0021 DSC_0020

Bronze Upon A Time is een prachtige bronsgouden kleur. Helemaal kerstproof en hij past perfect in de kopertrend van dit najaar.

DSC_0834

Er zitten fijne gouden, bronzen en zelfs zilveren glitters in. Ondanks het feit dat het een glitterlakje is, is het resultaat mooi dekkend. Bij het eerste laagje had ik er nochtans geen goed oog in. De dekking was maar matig en ik vreesde dat er toch minimum drie laagjes zouden nodig zijn. Als je het eerste laagje lichtjes deppend aanbrengt, komt het helemaal in orde.

DSC_0018 DSC_0016

DSC_0825

In Lost ‘N Roses vind je lichtroze en zilveren glitters in verschillende vormen en maten.

DSC_0007

Bronze Upon A Time en Lost ’n Roses zijn twee prachtige lakjes en mits je ze goed aanbrengt dekkend in 2 laagjes. De houdbaarheid is echter niet om over naar huis te schrijven. Ze halen maximum 3 dagen: ideaal dus voor een feestje!

De Luxury Lacquers van Catrice zijn te koop bij Kruidvat voor 3,59 euro per stuk.

Ga jij voor een glitterlakje deze feestdagen?

Liefs

Birgit x

9 thoughts on “Blogmas #24: Catrice Luxury Lacquers Million Brilliance

Geef een reactie

