Dit was Blogmas 2014..

Blogmas

Goeiemorgen! Het is Kerstmis vandaag! Een dag vol gezelligheid, lekker eten, cadeautjes en lieve mensen rond je eettafel. Het ideale moment om eens terug te blikken. Vandaag blik ik terug op Blogmas en bundel ik alle artikelen in een blogpost. Ideaal om gezellig wat bij te lezen na het vele eten. Kijk je mee?

Blogmas #1: Last Week #6

Blogmas begon met mijn wekelijks fotodagboekje. Als je benieuwd bent naar het speciaal bezoek dat ik kreeg en mijn eerste kerstinkopen dan moet je deze vooral even lezen.

Blogmas #2: Cadeautips voor vrouwen

Op de tweede dag postte ik een artikel met cadeautips voor vrouwen. Een blogpost vol cadeau-ideeën en leuke inspiratie waar iedereen wel zijn gading vindt.

Blogmas #3: Mini Christmas Shoplog Hema, Di & Kruidvat

DSC_02088

De derde december kwam er een kerstshoplog online. Ik ging shoppen bij de Hema, Di en Kruidvat en toonde jullie wat ik er allemaal kocht.

Blogmas #4: DIY Snow Globes

DSC_03588

Mijn eerst kerst DIY waren deze snow globes. Een eenvoudig, leuk en snel projectje, ideaal voor de kerstvakantie.

Blogmas #5: The Christmas Tag

The Christmas Tag kon natuurlijk niet ontbreken in mijn Blogmas weken. Ik verklap jullie welke kerstboom er in mijn living staat, mijn favoriete cadeautje en welke kleur oogschaduw ik kies voor de feestdagen.

Blogmas #6: My Christmas Wishlist

De zesde december deelde ik mijn wishlist met jullie. Parfum, een horloge en een leuke onesie staan alvast hoog op het lijstje.

Blogmas #7: Christmas Wrapping

DSC_05766

Ik ben dol op cadeautjes kopen voor anderen en het inpakken vind ik zo mogelijk nog leuker. De combinatie van deze twee leidde tot deze blogpost. Ik gaf je inspiratie om je cadeautjes leuk in te pakken.

Blogmas #8: Last Week #7

De tweede week van Blogmas startte ik met mijn fotodagboek van de week ervoor. De Sint kwam langs, ik ging babysitten en begon aan een leuk project.

Blogmas #9: Cadeautips voor mannen

Na de cadeautips voor vrouwen kon de blogpost met cadeau-inspiratie voor de mannen natuurlijk niet achterblijven. In dit artikel vind je een boel inspiratie en cadeau-ideeën voor elk type man.

Blogmas #10: Essence Come To Town kerstcollectie

DSC_0586 - kopie

Essence kwam met een hele leuke kerstcollectie op de proppen. Ik reviewde de twee nagellaksetjes en de lipstick voor jullie!

Blogmas #11: Mijn 4 favoriete kerstfilms

De meeste hebben waarschijnlijk kerstvakantie op dit moment. Heerlijk veel tijd dus om films te bekijken. De elfde december deelde ik alvast mijn vier favoriete kerstfilms met jullie.

Blogmas #12: 3 mini Kerst DIY’s

DSC_0792

In deze blogpost deelde ik 3 mini Kerst DIY’s. Je leert hoe je een leuke kartonnen kerstboom maakt, hoe je dennenappels kerstproof kan maken en ik maakte van een eenvoudig bokaaltje een sfeervol theelichthoudertje.

Blogmas #13: My Christmas Decorations

De dertiende dag van Blogmas liet ik jullie een kijkje nemen in mijn living en toonde ik jullie hoe ik deze had versierd. Benieuwd naar mijn kerstboom en andere decoraties? Lees dan vooral deze even terug.

Blogmas #14: Heerlijke tafelinspiratie voor Kerst

De feestdagen staan garant voor een aantal lekkere etentjes. Voor diegene die zelf gastvrouw zijn dit jaar is er alvast dit artikel met een heleboel inspiratie voor je feesttafel.

Blogmas #15: Last Week #8

Een nieuwe week, een nieuwe last week online. Ik deed kerstinkopen, ging naar het toneel en had een onwijs druk weekend.

Blogmas #16: Outfitinspiratie voor de feestdagen

Een volle kleerkast, maar toch niks hebben om aan te trekken tijdens de feestdagen. Een herkenbaar probleem voor veel vrouwen. Met deze blogpost help ik je alvast op weg.

Blogmas #21: DIY Christmas Banner + Update

Banner2

De laatste DIY die ik online knalde was deze Christmas Banner. Niet alleen leuk voor Kerst, maar je kan hem maken voor elke gelegenheid.

Blogmas #22: Last Week #9

De laatste week van Blogmas start ik zoals gewoonlijk met mijn fotodagboek van de week ervoor. Ik ging naar de Ikea, deed mijn allerlaatste kerstinkopen, maakte een leuke DIY en kreeg een lief poesje op bezoek.

Blogmas #23: The December Tag + My Christmas Playlist

Voor de op een na laatste dag van Blogmas vulde ik deze December Tag in. Ik deel met jullie mijn favoriete kerstliedjes en mijn Christmas Playlist en verklap je wat mijn favoriete kerstlook en onmisbare winteritems zijn.

Blogmas #24: Catrice Luxury Lacquers Million Brilliance

Glitters kunnen natuurlijk niet ontbreken tijdens deze kerstperiode. Op de laatste dag van Blogmas review ik voor jullie deze lakjes van Catrice.

Hopelijk heb je genoten van deze Blogmas. Vanaf morgen komen er terug “normale” artikels online.

Geniet alvast van deze kerstdag!

Liefs

Birgit ♥

3 thoughts on “Dit was Blogmas 2014..

Geef een reactie

