Empties November & December 2014

empties

Bij gebrek aan opgemaakte producten kwam er vorige maand geen empties post online. De laatste tijd begon mijn schuif echter over te lopen. Hoog tijd dus om jullie een kijkje te laten nemen in mijn “afval”. Kijk je mee?

Le Petit Marseillais Douchegels

DSC_0009

We beginnen met deze twee douchegels van Le Petit Marseillais. Douchegels gaan bij mij best lang mee, omdat ik er verschillende tegelijk gebruik. Lavendelhoning gebruik ik graag voor het slapengaan en is een heerlijk, relaxerende geur. De zachte amandelmelk is dan weer ideaal voor de gure winterdagen, omdat hij je huid heerlijk hydrateert.

Kruidvat wattenschijfjes

DSC_0003

Daarnaast gebruikte ik ook dit pak watjes op. Niet echt iets bijzonder. Ze zijn van het merk Kruidvat en zijn tweezijdig te gebruiken. Prima, degelijke watjes!

EuroProfit Essential Nail Polish Remover

DSC_0006

Deze megafles nagellakremover ging ook op. Mijn moeder en ik gebruiken deze zo onwijs veel! Niet alleen om nagellak te verwijderen trouwens, ook voor lijmresten en zo verder. Enig minpuntje is de geur, die blijft onwijs lang in huis hangen. Verluchten is echt een must dan!

L’Oréal Paris FX Studio Effects

DSC_0007

Deze kocht ik ooit bij de kapper toen ik nog kort haar had. Eeuwen geleden, haha. De laatste maanden gebruikte ik hem om babyhaartjes onder controle te houden. Deze ga ik echter niet opnieuw kopen.

Herbal Essences Beautiful Ends

DSC_0010

Mijn geliefde Herbal Essences Beautiful Ends shampoo ging ook op deze maand. Deze zag je al een paar keer voorbijkomen in mijn empties. Hij houdt mijn haar splitvrij en gezond. Niet alleen de shampoo doet goed z’n werk, maar de verpakking werkt ook superhandig!

Batiste XXL Volume Droogshampoo

DSC_0001

Mijn favoriete droogshampoo ging weeral op. Ik heb heus geen twee tubes opgebruikt, maar die ene zit verstopt! Balen tot en met! Als er iemand een gouden tip heeft, laat het me vooral weten. Vooral gaat de ene dus de vuilbak in, maar van de andere krijg ik het niet over mijn hart om hem weg te doen. De XXL Volume zag je al vaak genoeg voorkomen in mijn empties. Een goeie, degelijke droogshampoo die je haar volop volume geeft.

Bodylotions

DSC_0011

Ik hou ervan om de gratis producten mee te nemen in hotels, maar mijn collectie begint een beetje uit de hand te lopen. De afgelopen twee maanden maakte ik deze drie verpakkingen op. Naar mijn weten zijn ze niet los verkrijgbaar, dus ik zet geen namen erbij, maar ik vond het wel leuk om erbij te stoppen.

Best veel producten in deze laatste Empties post van het jaar. Hopelijk vond je het leuk om te zien!

Wat heb jij onlangs opgemaakt?

Liefs

Birgit x

5 thoughts on “Empties November & December 2014

Geef een reactie

