The Balm – Fratboy blush

DSC_0616

Fratboy stond al tijden hoog op mijn wishlist en onlangs ben ik eindelijk gezwicht. Mijn tweede blush ondertussen van het merk met de schattige verpakkingen en leuke namen. Benieuwd of het wat is? Lees dan snel verder.

DSC_0617

The Balm staat bekend om hun leuke verpakkingen en Fratboy moet zeker niet onderdoen. De heerlijke retro verpakking trekt onmiddellijk je aandacht. Net zoals de andere blushes komt Fratboy in een extra jasje met hetzelfde design. Zo heb je geen lijmresten op het eigenlijke product. Superhandig!

DSC_0627

Het doosje is van karton,wat het niet zo handig maakt om mee te nemen. Het zou zonde zijn, moest hij kapot gaan! De blush komt ook met een spiegeltje die best goed werkt.

DSC_0620

Dit is wat The Balm zegt over Fratboy:

Give him a rush he won’t forget when he sees you in this velvety smooth, pechy-apricat shadowblush. Talc and paraben-free, Fratboy’s fine-granded powder formula adds the perfect amount of color for a foxy flush so you look stellar around the clock. Whether you’re mixing it up or cutting a rug, you’re left with a face that’s pretty, polished and totally pledge-worthy. When you can’t keep the boys away, blame it on the blush.

Nou.. Hun producten goed omschrijven, kunnen ze bij The Balm wel.

TheBalm

Links zie je de swatch met flits en rechts zonder. De lichte shimmer valtย op het gezicht helemaal weg.

De blush is onwijs gepigmenteerd en kan je goed opbouwen. Je kan hem heel licht aanbrengen voor een subtiel effect, maar je kan ook helemaal losgaan voor een dramatische look.

Fratboy zou ik omschrijven als een peachy, oranje kleur.

2014-12-24

Links zonder blush en rechts met blush.

DSC_0286

Dit pareltje krijgt alvast een ereplaats in mijn stash. Een mooie blush, perfect voor elke dag en een supermooie verpakking. Hij brengt vlot aan en ook met de houdbaarheid zit het snor.

De prijs kan een probleem zijn voor sommigen, maar dat heb ik er graag voor over. Je krijgt dan ook 8,5 gram product, waar je eeuwen mee vooruit kan.

Ik kocht dit schatje bij Di voor slechts โ‚ฌ 13,99.

Heb jij al een The Balm product in je stash?

Liefs

Birgit x

17 thoughts on “The Balm – Fratboy blush

  1. Wauw wat een ontzettend mooi product! Alleen de verpakking al, maar de kleur vind ik ook echt heel mooi. En wat er op staat; so many men, so less time, haha geweldig! Heel mooi product, ik had er nog nooit van gehoord!

Geef een reactie

