Update Day Zero Project #1

DZP

De eerste december ging ik van start met het Day Zero Project. Ik probeer in 1001 dagen 101 doelen tot een goed einde te brengen. Iedere maand komt er een update online en dit is alvast de eerste van een lange rij. Benieuwd welke doelen ik deze maand realiseerde? Lees dan snel verder.

DAY ZERO

1 Zorg voor een spaarpot

DSC_0579

Nummer 1 kon ik alvast doorstrepen. Vanaf nu gaat al het geld van mijn behaalde doelen in dit schattige spaarpotje.

2 Stop voor ieder behaald doel €2 in de spaarpot (4/101)

Ik haalde al vier doelen, dus zit er exact acht euro in mijn potje.

3 Schrijf elke maand een artikel over de behaalde doelen (1/33)

De eerste update ben je momenteel aan het lezen ;D.

BLOG

18 Behaal 50 volgers op Bloglovin’

De eerste grote mijlpaal voor mijn blog behaalde ik deze maand. Ondertussen zit ik al over de 50 volgers. Blijft een gek idee dat er zoveel mensen daadwerkelijk mijn blog volgen. Alvast een grote dankjewel!

24 Advertorial doen

Mijn eerste samenwerking kwam deze maand online. Deze was met Esprit en kan je hier teruglezen.

ADMINISTRATIE & ORGANISATIE

28 Minimum 15 euro per maand sparen (1/33)

Check! Deze maand ging er alvast braaf 15 euro in mijn spaarpot.

29 Een maand lang uitgaven bijhouden in huishoudboekje

Vroeger had ik altijd een gat in mijn hand. Als ik geld had, gaf ik dit vaak onmiddellijk uit. Dankzij mijn huishoudboekje heb ik een veel beter zicht op wat er binnen komt en vooral wat er buiten gaat.

GEWOON DOEN

96 Zoek 101 liedjes voor een Happy Playlist (0/101)


Momenteel staan er 11 nummers in mijn Happy Playlist, maar dat zullen er ongetwijfeld nog een pak meer worden.

97 Elke maand kwasten schoonmaken (1/33)

Dit was alweer veel te lang geleden!

Hopelijk vond je het leuk om mijn kleine update te lezen!

Als je zelf wil starten of bezig bent met Day Zero Project laat dat dan vooral even weten!

Liefs

Birgit x

15 thoughts on “Update Day Zero Project #1

  1. Wat een leuk artikel Birgit! En wat ben ik blij voor je dat je doelen als 50 volgers al hebt gehaald! Eén van mijn voornemens voor 2015 is zeker meer doen met mijn blog, meer ervaring opdoen met fotografie en er meer bekendheid mee krijgen. Mag ik vragen hoe je de samenwerking met Esprit hebt gekregen? Daar ben ik heel erg benieuwd naar!

    1. Wat lief dankjewel! Fotografie is ook nog een werkpuntje voor mij.. Succes daarmee trouwens! Mag je zeker. Daar heb ik zelf niks voor moeten doen eigenlijk. Ik ben zelf benaderd geweest met de vraag of ik interesse had 🙂
      Liefs Birgit x

Geef een reactie

