De meest gelezen artikelen van 2014

De laatste dag van 2014 en dus hoog tijd om de balans op te maken. Ik startte mijn blog eind maart en ondertussen staan er al 113 artikelen online. Stel je voor! Vandaag toon ik jullie de meest geliefde artikelen van het afgelopen jaar. Benieuwd?

10 Catrice Ultimate Stay Lipsticks

DSC_0061

We beginnen op de laatste plaats! Daar vinden we deze review van de Catrice Ultimate Stay Lipsticks. Ik reviewde de kleuren 020 All That She Wants en 060 Floral Coral.

9 Mijn persoonlijk paleisje

2014-11-24

Op de voorlaatste plaats vinden we mijn renovatieverslag van mijn “living”. Ik deelde enkele spectaculaire voor en na foto’s, want iedereen houdt natuurlijk van een goeie make-over.

8 H&M Home naar België + wishlist

eindelijk-h-m-lanceert-interieurcollectie-in-belgie_644x4372

In april raakte bekend dat er een H&M Home in België zou komen. Ik bereidde me op hun komst voor met deze kleine wishlist. Ondertussen is de opening uitgesteld naar volgend jaar wegens waterellende tijdens de werken.

7 Huge Primark, H&M & New Look Shoplog

dsc_01711

Shoplogs doen het altijd goed, dus deze van de Primark, H&M & New Look komt ook in dit lijstje voor. Ik ging shoppen in Luik en deze mega shoplog was het resultaat.

6 A Peek Inside My Bedroom ♥

DSC_06233

Vorige maand liet ik jullie een kijkje nemen in mijn slaapkamer en dat werd duidelijk geapprecieerd.

5 Last Week #3

LW3

De derde Last Week post staat op de vijfde plaats. Geen idee waarom deze net zo populair is, maar het zal wel iets te maken hebben met de poezen. Ik kreeg twee poezenbeesten op bezoek, ging naar het ziekenhuis om mijn oma te bezoeken en had nog maar eens pech met het openbaar vervoer.

4 Mijn eerste Ikea hack

dsc_03611

In juli waagde ik me aan een Ikea hack. Ik voorzag mijn Expedit kubusje van een kleine make-over. Deze viel net naast het podium met z’n vierde plaats.

3 Ikea Shoplog

03-2014-0144

Dit was een van mijn allereerste blogposts, als ik me niet vergis was dit de derde die online kwam. Ik was toen volop bezig met het inrichten van mijn living en dit waren de eerste grote meubelstukken die ik kocht.

2 The Spa Collection

the-spa-collection

Mijn ouders brachten een paar hotelgoodies van The Spa Collection mee naar huis. Dankzij een kleine mention op de facebookpagina van The Spa Collection staat deze op de tweede plaats in mijn lijst van meest gelezen artikelen.

1 Hema Moisturising Lipstick 08

HML

Deze staat met stip op nummer 1 en is tot op de dag van vandaag razend populair. Niet mijn beste review, maar wel lekker kort en bondig. Ik reviewde voor jullie de kleur nummer acht.

Dit zijn de 10 meest gelezen artikelen van 2014! Ik vind het alvast heel leerrijk om te zien wat jullie leuk vinden om te lezen.

Nogmaals een dikke dankjewel aan ieder van jullie! Bedankt voor alle bezoekjes en lieve comments die ik het afgelopen jaar heb gekregen. Ik blog nog altijd onwijs graag en het doet me plezier dat jullie mijn artikelen nog altijd graag lezen. Bedankt om dit jaar zo fijn te maken! ♥

Liefs

Birgit x

11 thoughts on “De meest gelezen artikelen van 2014

  1. Leuk zo’n overzicht, zo lees ik nog eens artikels terug hih., Je persoonlijke paleisje en een kijkje in je kamer vind ik het leukst en erg inspirerend! Hoe je je sieraden opbergt vind ik erg tof en sowieso eigenlijk je hele huisje, ik houd van je stijl!

Geef een reactie

