Happy New Year Tag

HNYT

Vanavond om middernacht is het eindelijk zover: de start van een nieuw jaar. Er wordt vuurwerk afgestoken, gevierd met champagne en vele uitbundige kussen worden uitgedeeld. Geen beter moment dus om de Happy New Year Tag in te vullen. Benieuwd wat ik ga doen oudejaarsavond en wat mijn goede voornemens zijn? Lees dan snel verder.

Wat heb je gepland om te doen op oudejaarsavond?

Ik vier gezellig thuis met mijn ouders. Mijn moeder en ik koken een heerlijk menu en om middernacht doen we gezellig de cadeautjes open.

Heb jij Nieuwjaarstradities?

Nieuwjaarsdag komt heel de familie samen bij mijn meme. Meestal al om 10 uur ’s morgen – auw. In de namiddag ga ik vervolgens naar mijn Peter en tante om daar te vieren met mijn grootouders van mijn moeders kant.

Is er iets wat je haat aan Nieuwjaar? En wat vind je heel leuk?

Eerlijk is eerlijk: ik ben geen grote fan van Nieuwjaarsdag. Het samenkomen met de familie voelt veel te geforceerd. Daarnaast moet je van hot naar her rennen om toch maar niemand te vergeten en iedereen zit met serieuze wallen aan de feesttafel.

Oudejaarsavond vind ik dan wel heel erg leuk en gezellig. Alleen doet het opstaan altijd zoveel pijn. Hoe gezelliger de avond, hoe pijnlijker het opstaan..

Wat was jouw voornemen dit jaar?

Waarschijnlijk iets in de trant van meer sporten, gezonder eten en meer water drinken. Zoals elk jaar, eigenlijk.

Wat is jouw voornemen voor het aankomende jaar?

Gewoon gelukkig zijn en doen wat me blij maakt. Voorlopig ben ik er nog niet echt mee bezig, aangezien ik 13 januari onder het mes moet en me dan een revalidatie van 6 weken staat te wachten.

Tumblr

Bron

Wat is het leukste dat er in 2014 gebeurd is?

Het vlotte herstel van mijn meme na haar operatie. Vorig jaar met Kerstmis heb ik veel bange momenten beleefd, omdat we vreesden dat ze kanker had. Gelukkig bleek het na de operatie goedaardig. Zo’n opluchting!

Het afwerken van mijn living was ook een hoogtepunt en natuurlijk mijn blog. Op 31 maart ben ik van start gegaan. Toch een van de betere beslissingen die ik al genomen heb. Het bloggen heeft een volledige nieuwe wereld voor me geopend en maakt me elke dag zo gelukkig.

Wat zijn de drie dingen die je in 2014 graag wil bereiken?

Ik wil verder bloggen met hopelijk meer lezers en volgers. Daarnaast zou ik ook graag een tripje naar Brighton maken (staat al zo lang op de wishlist). Als laatste zou ik me graag verder verdiepen in de technische kant van het bloggen. Lijkt me interessant!

Wat eet je het allerliefste rond Nieuwjaar?

Sowieso een restje van de Kerststronk en kreeftensoep. Heerlijk!

Ik wens jullie allemaal een fantastisch, gelukkig en vooral gezond 2015! Maak er een spetterend jaar van! ;D

Veel liefs

Birgit ♥

5 thoughts on “Happy New Year Tag

  1. Leuk ingevuld! Ik vind het ook altijd als een verplichting voelen die nieuwjaarsrecepties bij familie.. Strakjes gaan we er weer naar toe en ik denk dat inderdaad veel mensen wallen onder de ogen zullen hebben 😉

Geef een reactie

