Tattoo Inspiration.. ♥

Ik speel al jaren met het idee om een tattoo te laten zetten. Het is natuurlijk een beslissing waarbij je niet over een nacht ijs gaat, dus vaak laat ik het idee wat rusten. Maar elke keer als ik iemand zie met een prachtig exemplaar of als iemand in mijn omgeving een laat zetten begint het terug te kriebelen. Dromen is natuurlijk nooit verkeerd, dus vandaag deel ik met jullie een paar leuke inspiratieplaatjes.

2015-01-0212345678910

Een van de mooiste plaatsen voor een tattoo vind ik nog altijd de pols en bij uitbreiding de onderarm. In combinatie met mijn studie en het oog op een job later wordt dit waarschijnlijk een no-go voor mezelf. Toch kan ik echt wegzwijmelen bij deze plaatjes.

2015-01-02112345

Coördinaten of een geboortedatum vind ik zo leuk staan in de hals. Deze kan je ook heel erg persoonlijk maken. Daarnaast is het een plaats die je makkelijk kan bedekken. Het grote nadeel is dan wel dat je hem zelf niet echt kan zien.

2015-01-0221234

Na de pols is de rib ongetwijfeld mijn favoriete plaats. Het lijkt me alleen zo ongetwijfeld pijnlijk. Een leuke pijl of tekst op mijn rib is echt iets dat ik zou overwegen!

2015-01-0231234

Oeh, nog zo’n leuke plaats. Bedekbaar, maar af en toe komt het toch piepen. Vooral leuk in de zomer met slippers, lijkt me!

2015-01-024123456

Als allerlaatste hebben we de tatoeages bij het sleutelbeen. De Romeinse cijfers vind ik iets heel classy hebben, terwijl de hartjes dan heel lief en schattig zijn. Daarnaast kan je ook gewoon gaan voor een sterretje of een mooie tekst.

Voila, dit was mijn blogpost vol inspiratiefoto’s. Mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar de iets subtielere tatoeages.

Het lijkt me wel leuk om een tattoo te laten plaatsen die echt een betekenis heeft. Al is dat natuurlijk geen voorwaarde. Het is iets dat ik zeker zelf overweeg, maar ik zet er geen haast achter. Momenteel ben ik nog in de verkenningsfase: ik kijk leuke plaatjes op het internet en praat met iedereen die recent een tatoeage heeft laten zetten. Het is heel leerrijk om andere hun ervaringen te horen en eventueel te leren uit hun fouten.

Wat vind jij van tatoeages? Yay of nay? Of heb je misschien zelf een? Laat het vooral even weten!

Liefs

Birgit x

10 thoughts on “Tattoo Inspiration.. ♥

  1. ik vind een hele simpele tattoo (zoals een driehoekje erg mooi). Ik denk dat ik dan voor mijn been ga alhoewel ik pols ook erg mooi vind. Alleen totaal niet handig als ik later werk wil zoeken 😛

Geef een reactie

