Update Day Zero Project #2

DZPDe eerste december ging ik van start met het Day Zero Project. Ik probeer in 1001 dagen 101 doelen tot een goed einde te brengen. Iedere maand komt er een update online en dit is alweer de tweede van een lange rij. Benieuwd welke doelen ik deze maand realiseerde? Lees dan snel verder.

Day Zero

Stop voor ieder behaald doel 2 euro in de spaarpot (5/101)

Ik behaalde 1 groot doel, dus kwam er 2 euro bij in de pot, maar werkte daarnaast volop verder aan een boel andere doelen.

Schrijf elke maand een artikel over de behaalde doelen (2/33)

Deze tweede update heeft een beetje vertraging, omdat ik in het ziekenhuis lag, maar vandaag is het eindelijk zover!

Mijlpalen

Mijn theoretisch rijbewijs halen

De dag voor de operatie behaalde ik eindelijk mijn theoretisch rijbewijs! Ik behaalde mijn eerste grote mijlpaal van het project! Woep!

Administratie & organisatie

Minimum 15 euro per maand sparen (2/33)

Ook deze maand ging er 15 euro in de pot.

In en om het huis

Mijn gordijnen laten inkorten

Vorige maand kortte mijn mama alvast een van mijn gordijnen in, dus we zijn op de goede weg!

Gewoon doen

Zoek 101 liedjes voor een Happy Playlist (12/101)


Afgelopen maand voegde ik slechts een liedje te doen aan mijn playlist, nl. Goes Like This van Puggy. Dit was het lied dat speelde na mijn laatste controle in het ziekenhuis. Instant blijheid!

Elke maand kwasten schoonmaken (2/33)

Ook mijn kwasten nam ik nog eens onder handen. Nu probeer ik het zelfs om de twee weken te doen in plaats van om de maand. We maken vorderingen!

Hopelijk vond je het leuk om mijn kleine update te lezen! Als je zelf wil starten of bezig bent met Day Zero Project laat dat dan vooral even weten bij de comments.

Liefs

Birgit x

One thought on “Update Day Zero Project #2

Geef een reactie

