Empties Januari & Februari 2014

EmptiesGoeiemorgen! We zijn alweer de laatste dag van deze maand en dus tijd om jullie mijn opgemaakte producten te laten zien. Niet alleen de empties van februari deze keer, maar ook van januari. Mijn mandje zat dus aardig vol. Benieuwd wat ik allemaal opmaakte?

DSC_0014Als eerste ging dit pak watjes van Kruidvat erdoor. Ik gebruik deze al maanden en ben er nog altijd heel tevreden over, dus als je op zoek bent naar een goed merk, neem dan zeker een kijkje naar deze.

DSC_0028Volgens mij is dit de eerste keer dat ik een lippenbalsem opmaak, aangezien ik constant nieuwe begin. Een heuse prestatie dus en ik best trots op mezelf. Deze van Kruidvat zijn goeie, basic lippenbalsems die je lippen voldoende hydrateren.

DSC_0018Na mijn operatie had mijn lichaam grote behoefte aan hydratatie. Dit waren de mini’s die ik bijhad in het ziekenhuis. Deze had ik nog liggen van vorige reizen en ze kwamen nu uitermate van pas. Vooral die van Damana was grote favoriet met z’n heerlijke geur van oranjebloesem. Mijn vleugje luxe in een al bij al ellendige periode. Damana is gewoon te koop voor particulieren, helemaal top dus!

DSC_0024Dit parfum staat garantie voor een goeie portie jeugdsentiment. Ik kreeg het cadeau voor mijn veertiende verjaardag van een vriendinnetje en maakte het afgelopen maand eindelijk op. Flowers is een van de eerste Oilily geuren. Een heerlijk, fruitig, bloemig en fris parfum, maar tegelijk ook warm en kruidig. Heel bijzonder!  DSC_0019Als het vorige parfum al jeugdsentiment oproept, dan doet deze dagcrème dat helemaal. Deze kocht ik als 10-jarig ukje bij een samenkomst van de Mylène. Heel erg fancy en exclusief allemaal, dus gebruikte ik hem zelden of nooit. Een paar jaar later kreeg ik last van acné en kon ik mijn gezichtscrème met parfum niet meer gebruiken. Balen tot en met. Onlangs kwam ik hem tegen in mijn badkamerkastje en omdat ik niet graag volle producten weggooi heb ik mijn benen ermee ingesmeerd tot hij op is.

DSC_0013Afgelopen maanden maakte ik eindelijk enkele restjes deo op. Deze van Nivea zijn eerst aan de beurt. De Stress Protect vond ik persoonlijk minder fijn werken, maar de Pearl&Beauty was een toppertje. Geen idee of hij daadwerkelijk 48 uur haalt, maar een volledige dag kan hij wel aan.

DSC_0010Ook deze twee exemplaren van merk 365 van Delhaize moesten eraan geloven. Deze vond ik persoonlijk minder fijn qua houdbaarheid, maar ze ruiken wel heerlijk.

DSC_0026Al laatste product heb ik deze handgel van het merk Kruidvat. Nog zo’n ziekenhuis essential. Deze is niet helemaal op, maar het laatste beetje krijg ik er onmogelijk uit. Hier valt niet zo veel over te zeggen. Hij geeft mijn handen een schoon gevoel met een subtiel parfum zonder ze uit te drogen.

Zo, dit waren al mijn opgemaakte producten van de maanden januari en februari. De Kruidvat handgel, lippenbalsem en Nivea Pearl & Beauty deo zou ik zeker opnieuw kopen. Ook naar de andere producten van het merk Damana ben ik heel benieuwd. Kende jij al een van deze producten en wat heb jij allemaal opgemaakt? Laat het vooral even weten bij de reacties!

Liefs

Birgit ♥

8 thoughts on “Empties Januari & Februari 2014

Geef een reactie

