Garnier Micellair Water voor de Gevoelige & Gemengde huid Review

MakeUp 272Vorige week spotte ik voor het eerst het de nieuwe Micellaire Reiniger van Garnier. Zijn zusje met de roze dop was alvast een grote hit – niet alleen bij mezelf. Onlangs breidde Garnier zijn assortiment uit met een variant voor de gemengde huid. Benieuwd of deze net zo fijn is? Lees dan snel verder.

MakeUp 275In januari kwam Garnier op de proppen met de groene variant. Deze is ideaal voor de gevoelige & gemengde huid.

Het Micellair water voor de gevoelige huid reviewde ik vorige jaar. Kan je hier teruglezen.

MakeUp 280Wat doet Micellair water precies?

“Micellen, afkomstig uit de farmacie, zijn reinigende deeltjes die als een magneet onzuiverheden, make-up en talg op de huid aantrekken en zo van de huid verwijderen, zonder te wrijven.”

MakeUp 284Even wat informatie.

Garnier micellair water

Nog even de ingrediëntenlijst van de roze variant ter vergelijking.

MakeUp 287Dit is de ingrediëntenlijst van de nieuwe variant. De samenstelling is min of meer hetzelfde, maar het belangrijkste verschil is dat deze Alcohol Denat. bevat. Een groot minpunt, want dat droogt natuurlijk de huid uit.

MakeUp 282Ik heb een gemengde huid, maar toch voelt mijn gezicht ietwat trekkerig na het gebruik van dit reinigingswater. Mijn voorkeur gaat dus toch uit naar de originele versie.

Voor de ietwat vettere huidjes kan deze voor de gemengde huid toch een oplossing zijn. Is dat niet het geval bij jou, dan zou ik resoluut voor de roze gaan.

Jammer van de toevoeging van alcohol in het nieuwe product, maar desondanks blijf ik fan en kan ik je het Micellair water van Garnier van harte aanbevelen.

Het Garnier Micellair Reinigingswater voor de Gevoelige & Gemengde huid is te koop bij de drogist voor €6,49. Voor die prijs krijg je een gigantische fles van 400 ml, zeker de moeite!

Heb jij dit nieuwe reinigingswater al geprobeerd?

Liefs

Birgit ♥

7 thoughts on “Garnier Micellair Water voor de Gevoelige & Gemengde huid Review

Geef een reactie

