Catrice Nude Purism Pure Shimmer Highlighter

2 189Bij het verschijnen van het persbericht viel mijn oog onmiddellijk op de highlighter en na het swatchen in de winkel was ik helemaal om. Vandaag review ik voor jullie de parel uit deze limited edition. Benieuwd?

MakeUp 087De Nude Purism collectie bevat een boel mooie nude items. Ik reviewde vorige week al een van de lakjes voor jullie. En vandaag is het dus de beurt aan het pronkstuk van de collectie.

MakeUp 092Dit is wat Catrice te zeggen heeft over de highlighter:

“Couture voor de huid. De mooiste (under)statement van deze editie is een lust voor het oog: de Pure Shimmer Highlighter. Het aantrekkelijke 3D relief van de ultrazachte, geperste poeder is als een zacht glinsterende honingraat. Subtiele nudetinten en lichtreflecterende pigmenten voor subtiele highlights op het gezicht en de neklijn.”

MakeUp 128Deze prachtige highlighter zit verpakt in een doorzichtig vierkant doosje. Het ziet er heel erg classy uit.

MakeUp 117Wanneer je het doosje opendoet zie je de prachtige honinggraatprint met heus 3D effect.

CollagesHet effect is heel moeilijk op de foto te krijgen en bijgevolg nog mooier in het echt. De highlighter bevat een mix van nude en brons tinten. Er zitten ook geen grove glitters in, ideaal dus.

2 048Dit is het effect op mijn gezicht.

2 193De Limited Edition bevat nog een boel andere producten, maar de highlighter is de echte topper van deze collectie. De zachte parelmoerglans is betoverend mooi.

Ondanks het feit dat elke Limited Edition een tikje duurder lijkt te worden, betaal ik graag meer voor een prachtig product als dit. Deze mag van mij gerust in het vaste assortiment komen.

De Catrice Pure Shimmer Highlighter is te koop bij de drogist voor € 4,59.

Liefs

Birgit ♥

5 thoughts on “Catrice Nude Purism Pure Shimmer Highlighter

Geef een reactie

